Yusrin Ilyana

Two hearts, Two souls, one love

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday 5 August 2011

Faith is hard to gain..Don't give-up!


Taktau nak cakap apa,bila tengok azie,teringat kat dia...bila tengok dia,teringat kat azie..tak boleh lekang.sorry,at times saya terkedu bila tengok kad yang korang pernah bagi kat saya tu.jadi blank, macam-macam saya rasa..da tak leh hepi macam dulu..tak tau kenapa....
Ya Allah..banyak hati yang bersedih atas kelakuan kami...aku rasa bersalah sangat-sangat....kami masing-masing mengelak diri..tak bagi peluang untuk berbicara hati ke hati...
kedua-dua pihak seolah-olah mengalah..sepertinya dengan mengikut rentak masing-masing bakal menyelesaikan segala masalah...

atau aku sajakah yang berfikiran sebegitu?

i seek guidance from Allah..i'm afraid to say anything that might hurt other people..
enough with all the harsh words around..i hate to see everyone i cared for and loved live in sadness...
Ya Allah,ujian apakah ini..
lamanya masa yang aku ambil untuk aku sedar kesilapan pilihan yang aku buat...
dan di saat aku sedar akan segala yang terjadi..
aku buntu untuk memperbaiki kembali...
bimbinglah hati hamba-hambamu ini Ya Allah..
kami bersahabat kerana-Mu...kami berkasih sayang sebagai hamba Allah keranaMu jua...
hati hati ini dambakan syurgaMu..
dan dengan apa yang terjadi ini,kami seolah-olah jauh dari hidayahMu ya Allah..
bantulah kami untuk perbaiki hubungan sesama manusia..
janganlah jadikan hati hati kami yang cenderung untuk memutuskan silaturrahim..

perbaikilah akhlak kami semua ya  Allah...
hanya kepadaMu kami memohon..
amin..

I put a lot of faith in you and him..really,nak sangat kita jadi macam dulu

Ya Allah,engkau lebih mengerti hati hati hambamu ini...kau lembutkanlah hati semua yang terlibat..berikanlah hidayahMu kepada kami semua..berikanlah petunjukMu...bantulah leburkan sikap yang dikejiMu...

AMINN...

tulus ikhlas dari hati insan-insan yang diujiMu.



3 comments:

Antara said...

ain't got no ujian if you no can handle it. =)

Nani Othman said...

i hope things will get better for you and the others. =) have faith.

Yusrin Ilyana said...

thz sweetie :)

Post a Comment